Temat drugi - lato

Tak to latem bywało...

Wiosna lub początek lata 2013 r. - wąskotorówka, gdzieś w dolnośląskim:
Także 2013 r. - zamek Chojnik:
Mój wpis z 2013 - "Bałtyk, zawsze piękny". Nic dodać nic ująć :)
"Zachód słońca na Mazurach :)" 2014

"Przeglądałam stare zdjęcia z wycieczek. To zostało zrobione w zamku w Malborku." Niestety nie pamiętam, w którym to było roku... Może w 11?
Z wielkim sentymentem czyta mi się wpis z 2015 r.: "Gdzie w tym roku spędzacie wakacje? Jezioro, morze czy góry? Kraj czy zagranica? A może plan oszczędnościowy - w domu lub u rodziny? Ja na pewno wybiorę się na Mazury, bo cudownie mi się tam wypoczywa, a czy poza tym uda się jeszcze gdzieś pojechać, to się zobaczy :)" A poniżej: "Warmia to nie tylko piękne jeziora, ale także wzgórza, miasta i wioski :)"
Z tej samej wycieczki: "Piękna, drewniana cerkiew w Lidzbarku Warmińskim; niestety nie udało mi się zajrzeć do środka."
I jeszcze to: "Zamek w Lidzbarku Warmińskim to prawdziwa perełka. Wystarczy wspomnieć, że znajduje się tam oryginał aktu pokoju toruńskiego z 1466 r. (na tym zdjęciu) oraz wiele pamiątek po Ignacym Krasickim, który był tam biskupem..."
2016 r. - wyspa Wolin:

To był dobry rok na winogrona:
W 2017 tak zabalowałam, że nie wrzuciłam żadnej wakacyjnej foty ;)

Za to w 2018 r. była wycieczka do Pragi, o której napisałam "Praga-moje ostatnie odkrycie. Sama nie wiem dlaczego wcześniej tak się zawsze składało, że byłam tam tylko przejazdem. Naprawdę piękne miasto":

Komentarze

Popularne posty